15.06- plan pracy

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 15.06.2020r. 

Temat: Rośliny mogą leczyć! 

 Działania dzieci: Przewidywane osiągnięcia dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:   Pomoce dydaktyczne:  
 1. Kalendarz – ustalenie daty, dnia tygodnia, pory roku; dalsza nauka nazw miesięcy i kolejności ich występowania

2. Stary Donald farmę miał – zabawa ruchowa z piosenką. Rozwijanie pamięci słuchowej u dzieci.

3. Spacer” – zabawa dramowa  – umiejętność pokazywania różnych emocji za pomocą mimiki

4.”kolory lata” – rozwijanie wiedzy o barwach ; skojarzenia z danym kolorem, stosowanie porównań.

5. „Malowanie kolorów lata”- „Przyroda latem”  - ćwiczenia str. 47

6.”  Rośliny mogą leczyć”- pogadanka na temat popularnych roślin  na podst. opow. „Letnie opowieści” M. Szczęsnej

7. Doskonalenie umiejętności liczenia, przeliczania w zakresie 10 i dalej- na konkretach, doskonalenie stosowania liczebników porządkowych. 
 - z pomocą ustala datę, wskazuje ją w kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia, zna nazwy miesięcy i kolejność ich występowania po sobie( na miarę swoich możliwości)

- śpiewa piosenkę, wykonuje układ ruchowy

- wyraża różne emocje za pomocą mimiki

- stosuje porównania, nazywa kolory , podaje skojarzenia do kolorów;

- zna barwy podstawowe i tworzy z nich różne odcienie

- maluje

- rozpoznaje i nazywa popularne rośliny, wie że niektóre mogą być nam przydatne; 

– wie, że niektóre rośliny mogą być dla nas szkodliwe a nawet trujące  i należy zachować ostrożność

- przelicza, liczy, stosuje liczebniki porządkowe w dostępnym zakresie
 - z pomocą ustala datę, wskazuje ją w kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia, zna nazwy miesięcy i kolejność ich występowania po sobie( w miarę możliwości werbalnych) 

- próbuje  śpiewać piosenkę, stara się wykonać układ ruchowy(w miarę możliwości psychofizycznych) 

- wyraża różne emocje za pomocą mimiki

- nazywa kolory, próbuje  podać  skojarzenia do kolorów (w miarę możliwości werbalnych) 

- zna barwy i tworzy z nich różne odcienie 

- maluje

-stara się  powtarzać nazwy popularnych roślin (w miarę możliwości werbalnych) 

– wie, że niektóre rośliny mogą być dla nas szkodliwe a nawet trujące  i należy zachować ostrożność

- stara się przeliczać, liczy, stosuje liczebniki porządkowe w dostępnym zakresie (w miarę możliwości werbalnych,  z pomocą) 
 - kalendarz, kartoniki z nazwami dni tygodnia, miesięcy, pór roku

- nagranie – e-mail

- opis zabawy – e-mail

- kwiaty, liście, owoce, warzywa  różne obrazki  (korale, zdjęcie nieba, trawy, itp.)

- białe kartki papieru, farby, pędzelki (ewentualnie kredki)

- ćwiczenia str.47

- ilustracje, zdjęcia, eksponaty naturalne popularnych roślin

- liczmany, karty pracy 

Contact Information

Address

11-400 Kętrzyn

ul.Wierzbowa 2

Telefon
+48 545 99 98
Email

sekretariat@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl

rodo 

Adresy email: Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Miejski Żłobek Nr. 2 -- iod-zlobek2@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl    

Miejskie Przedszkole Integracyjne "Smerfowa Kraina 

      -- iod@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl