19.06- plan pracy

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 19.06.2020r. 

Temat: W pięknym ogrodzie! 

 Działania dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:   Pomoce dydaktyczne: 
 1. Kalendarz – ustalenie daty i wskazanie jej w kalendarzu; ustalenie dnia tygodnia; doskonalenie znajomości pór roku, nazw miesięcy i kolejności ich występowania

2. Zabawy ruchowe – rozwijanie sprawności fizycznej, wykonywanie ćwiczeń wg polecenia, przez naśladowanie ruchów drugiej osoby

3. „W pięknym ogrodzie…”- rozmowa na temat artystów i ich pracy na podst. doświadczeń dzieci i opow. „Letnie opowieści – w ogrodzie botanicznym, KP2.49. Poznanie pracy artysty: malarza, rzeźbiarza, poety, muzyka

4. Barwy ciepłe – barwy zimne – oglądanie ilustracji z podziałem na barwy ciepłe i zimne; tworzenie zbiorów: barw ciepłych, barw zimnych (kredki, klocki itp.)

5. Oglądanie ilustracji ogrodów i rozmowa na ich temat. Praca plastyczna: „Dwa ogrody”- technika dowolna. Tworzenie dwu obrazów ogrodów: w barwach ciepłych i w barwach zimnych

6. Karty pracy - matematyka. 

 --z pomocą ustala datę i wskazuje ją w kalendarzu;

-wie jaki jest dzień tygodnia;

-zna nazwy miesięcy i kolejność  ich występowania (na miarę  swoich możliwości)

- jest sprawne fizycznie na miarę swoich możliwości, naśladuje ruchy drugiej osoby, wykonuje ćwiczenia wg polecenia – reaguje na sygnał słowny

- z uwagą słucha czytanego przez rodzica opowiadania i odpowiada na pytania z nim związane;

- wie czym zajmują się poszczególni artyści i  jakimi narzędziami posługują się w swojej pracy

- na miarę swoich możliwości wymienia barwy ciepłe i barwy zimne, tworzy zbiory: barw ciepłych, barw zimnych

- przejawia zainteresowanie ilustracjami,  odpowiada na pytania dotyczące ilustracji, buduje krótkie wypowiedzi. Wykonuje pracę zgodnie z poleceniem,

-liczy na miarę swoich możliwości 

 --z pomocą ustala datę i wskazuje ją w kalendarzu;

-wie jakie są  dni tygodnia;

-wymienia miesiące (na miarę  swoich możliwości i możliwości werbalnych)

- jest sprawne fizycznie na miarę swoich możliwości, naśladuje ruchy drugiej osoby, wykonuje ćwiczenia wg polecenia – reaguje na sygnał słowny

- słucha czytanego przez rodzica opowiadania i odpowiada na pytania z nim związane;

- wie czym zajmują się poszczególni artyści i  jakimi narzędziami posługują się w swojej pracy

- na miarę swoich możliwości wymienia barwy ciepłe i barwy zimne, tworzy zbiory: barw ciepłych, barw zimnych

- przejawia zainteresowanie ilustracjami,  próbuje odpowiadać  na pytania dotyczące ilustracji/ Wykonuje pracę zgodnie z poleceniem(z pomocą) 

-liczy na miarę swoich możliwości 
 - kalendarz; - kartoniki z napisami nazw dni tygodnia, miesięcy

- nagrania  - e- mail

- tekst opowiadania, pytania pomocnicze ; KP2.49

- ilustracje barw z podziałem na ciepłe i zimne

- kredki, farby,

- klocki

- ilustracje ogrodów, zdjęcia , obrazy

- materiały plastyczne (kredki, farby, kolorowy papier)

-karty pracy – e-mail 

Contact Information

Address

11-400 Kętrzyn

ul.Wierzbowa 2

Telefon
+48 545 99 98
Email

sekretariat@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl

rodo 

Adresy email: Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Miejski Żłobek Nr. 2 -- iod-zlobek2@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl    

Miejskie Przedszkole Integracyjne "Smerfowa Kraina 

      -- iod@smerfowa-kraina.ketrzyn.pl