04.06- plan pracy

Drukuj
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 04.06.2020r. 

Temat: O czym marzysz ? 

 Działania dzieci:  Przewidywane osiągnięcia dzieci:  Przewidywane osiagnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:   Pomoce dydaktyczne:  
 1. Kalendarz – ustalenie daty i wskazanie jej w kalendarzu; ustalenie dnia tygodnia; utrwalenie dni tygodnia, dalsza nauka nazw miesięcy i kolejności ich występowania, określenie pogody i dobór odpowiednich  ikon pogodowych

2. Zabawa przy piosence „Wesoło gra lokomotywa, „Jedzie pociąg"– nauka śpiewu rozwijanie pamięci słuchowo-ruchowej

3„O czym marzysz?” – rozmowa na temat marzeń dzieci. Kształtowanie umiejętności wypowiedzi o marzeniach i uważnego słuchania tego, co mówią inni.

5. „Moje marzenie” – rysowanie świecą i malowanie. Rozwijanie zdolności plastycznych. Wypowiedzi na temat pracy

6. Jestem podróżnikiem – zapoznanie ze słowami piosenki i inscenizacją do niej. Rozwijanie ekspresji ruchowej

7. Policzanki, karty pracy – na miarę możliwości dziecka;

8. Ćwiczenia grafomotoryczne
 - z pomocą wskazuje datę na kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia; zna miesiące i kolejność ich występowania na miarę swoich  możliwości; -określa pogodę, dobiera odpowiednie ikony pogodowe

-śpiewa piosenki na miarę swoich możliwości, uczestniczy w zabawie

- skupia uwagę na wypowiedziach innych, wypowiada się na temat swoich marzeń

- wykonuje pracę zgodnie z poleceniem, tematem, tworzy wypowiedź na temat swojej pracy

                         

- inscenizuje słowa ruchem

- zna cyfry, przelicza, liczy, stosuje liczebniki porządkowe w dostępnym mu zakresie

 - z pomocą wskazuje datę na kalendarzu, wie jaki jest dzień tygodnia; zna miesiące i kolejność ich występowania na miarę swoich  możliwości; -określa pogodę, dobiera odpowiednie ikony pogodowe

-próbuje śpiewać piosenki (na miarę możliwości werbalnych) uczestniczy w zabawie 

- skupia uwagę na wypowiedziach innych, wypowiada się na temat swoich marzeń(w miarę możliwości werbalnych)

- wykonuje pracę zgodnie z poleceniem, tematem, stara się opowiedzieć o swjej pracy(w miarę możliwości)

                         

- inscenizuje słowa ruchem

- zna cyfry, przelicza, liczy, stosuje liczebniki porządkowe w dostępnym mu zakresie (w miarę możliwości psychofizycznych)

 - kalendarz

- ikony pogodowe

- wypisane na kartonikach nazwy miesięcy, dni tygodnia

- nagrania -e-mail

- świeca, farby, pędzelek, papier

- tekst  i opis układu ruchowego –e-mail

- Policzanki, karty pracy

- kolorowanki kart pracy- e-mail