03.06.- plan pracy

Drukuj
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Data: 03.06.2020r. 

Temat: Czy mogę kogoś odwiedzić ? 

 Działania dzieci: Przewidywane osiągnięcia dzieci:   Przewidywane osiągnięcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych:  Pomoce dydaktyczne:  
 1. Kalendarz – utrwalanie nazw miesięcy i kolejności ich występowania; określenie daty i wskazanie jej w kalendarzu; określenie pogody i  dobranie odpowiednich ikon pogodowych

2.” Jestem kulturalny”. Rozmowa z dzieckiem na temat odpowiedniego zachowania się w danej sytuacji .”Magiczne słowa”- nagranie z przedszkola

3. „Grzeczne słówka” nauka śpiewu piosenki- rozwijanie pamięci

4. „Jak się zachować, gdy do kogoś przychodzimy i gdy kogoś zapraszamy?” – rozmowa na temat zasad dobrego wychowania na podstawie doświadczeń dzieci i wiersza "Kwoka" J. Brzechwy.

5. Zabawy ruchowe przy muzyce, gimnastyka

6. „Grupa przyjaciół”- praca plastyczna

7. Doskonalenie liczenia, sprawności motorycznej
 - zna nazwy miesięcy i kolejność ich występowania  na miarę swoich możliwości; z pomocą wskazuje datę w kalendarzu ; określa i dobiera odpowiednią ikonę pogodową

- wypowiada się na dany temat,

- stosuje zwroty grzecznościowe

- śpiewa piosenkę, zachowuje rytm , melodię; zna zwroty grzecznościowe

- skupia uwagę, odpowiada na pytania dotyczące wiersza, wyciąga wnioski

- naśladuje ruchy drugiej osoby, wykonuje ćwiczenia

- wykonuje pracę wg polecenia, wycina , wykleja (posługuje się nożyczkami, klejem)

- zna cyfry, liczy, przelicza w dostępnym mu zakresie;

- prawidłowo trzyma pisak

 - zna nazwy miesięcy i kolejność ich występowania  na miarę swoich możliwości; z pomocą wskazuje datę w kalendarzu ; określa i dobiera odpowiednią ikonę pogodową

- wypowiada się na dany temat(w miarę możliwości werbalnych)

- stosuje zwroty grzecznościowe

- próbuje śpiewać piosenkę, zachowuje rytm , melodię; zna zwroty grzecznościowe (w miarę możliwości dziecka)

- skupia uwagę,  próbuje odpowiadać na pytania dotyczące wiersza (w miarę możliwości dziecka)

- naśladuje ruchy drugiej osoby, wykonuje ćwiczenia

- wykonuje pracę wg polecenia, wycina , wykleja (posługuje się nożyczkami, klejem)

- zna cyfry, liczy, przelicza w dostępnym mu zakresie; 

-prawidłowo trzyma pisak

 - kalendarz, ikony pogodowe

- nagranie „Magiczne słowa” – e-mail

- nagranie piosenki – e-mail

- treść wiersza – e-mail

nagranie – e-mail

- instrukcja –email

-rolki po popierze lub ręcznikach, nożyczki, klej, dostępne materiały plastyczne

- karty pracy –e-mail